wtorek, 17 lipca 2012

Pędzlem po oku

Zanim zaczęłam swoją przygodę z blogowaniem, kiedy jeszcze nie oglądałam tak namiętnie filmików na YT w ogóle nie myślałam o używaniu pędzli do makijażu oczu. Pędzle owszem - do pudru, do bronzera, ale do oczu? Pewnie z domu wyniosłam to, że oko maluje się przy pomocy aplikatorów dołączanych do cieni :-)

Oczywiście jak to ja, po obejrzeniu filmików, na których zawsze używane są pędzle do makijażu oczu, musiałam takie sobie kupić i wypróbować. Oto mój zakup: zestaw 5 pędzli do makijażu oczu z firmy Ecotools oraz pędzel do pudru również z Ecotools.


Zdecydowałam się na Ecotools, ponieważ z jednej strony bardzo dobrze o nich mówicie a z drugiej nie są zbyt drogie (za pierwszym razem nie chciałam wydawać fortuny, bałam się, że idea makijażu oka przy pomocy pędzli może mi jednak nie przypaść do gustu). Zapłaciłam 50 zł za zestaw oraz 29 zł za pędzel do pudru.

Pędzel do pudru okazał się świetny, makijaż jest ładnie wykończony, naturalny, jestem bardzo zadowolona :-) Ale wracając do głównego tematu - zestaw składa się z 5 pędzli oraz lnianego etui z lusterkiem (przyda się do przewożenia pędzli). W zestawie znajdziemy:
- pędzelek do aplikacji cieni na całą powiekę,
- pędzelek skośny do cieni,
- pędzelek do rozcierania cieni,
- pędzelek do aplikacji cieni,
- pędzelek do punktowego aplikowania cieni.

Użyłam zestawu kilka razy i.... WOW! Przez kilka dobrych lat męczyłam się z aplikatorami, przy pomocy pędzli wszystko robi się jakoś łatwiej, przyjemniej, naniesienie cieni na dolną powiekę nigdy nie było takie proste :-)

Dla większości z Was to żadna nowość, ale może ktoś męczy się tak, jak ja do tej pory, może któraś z Was nie jest przekonana, czy warto - podpowiadam, że warto. Trochę żałuję, że tak długo zwlekałam, to naprawdę robi różnicę. Ale cóż, człowiek ciągle się czegoś uczy i odkrywa coś nowego :-)

1 komentarz:

  1. Ja tez zdecydowalam sie na ten zestaw 5 pedzelkow wlasnie dzieki dobrym opiniom na blogach i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarze - każdy z nich sprawia mi ogromną radość!


.